بازاریابی ویروسی

در اين مقاله بازاريابي ويروسي مورد بررسي قرار مي‌گيرد و انواع، روش‌ها، استراتژي‌ها‌، مزايا و مشكلات آن تشريح مي‌‌شوند.

ادامه مطلب

خلاصه کتاب گاو بنفش

باید “گاو بنفش” داشته باشیم تا بتوانیم توجه دیگران را به خودمان و محصولمان جلب کنیم. به زبان دیگر چیز «چشم گیر» چیزی است که ارزش دارد در مورد آن حرف زده شود، شایسته توجه است، چیزی است استثنایی، جدید و جالب. کالاهای متعارف (همانند گاوهای قهوه ای) کسالت آورند و به چشم نمی آیند.

ادامه مطلب

بازاریابی پارتیزانی(گوریلی)

امروزه در بازارهای گوناگون کسب و کار، تمرکز زیادی بر بهبود کارایی و اثربخشی تلاشهای بازاریابی وجوددارد. شرکتها در جستجوی روشهایی نوین برای انجام بهینه این وظایف خطیر در راستای کاهش هزینه ها و افزودن ارزش به محصولات و خدمات خویش هستند. بسیاری از سازمانها و شرکتها با محدودیتهای بودجه ای بسیاری در عرصه تجارت مواجهند و باید قابلیت آن را بیابند تا با حداقل منابع و سرمایه گذاری، حداکثر سود لازم را جهت ب

ادامه مطلب

نزدیک بینی بازاریابی

در این مقاله مبحث نزدیک بینی بازاریابی که برای اولین بار توسط تئودور لویت در سال ۱۹۶۰ مطرح شد را شرح خواهیم داد. وی به این مفهوم برجسته، بر اثر تجربیاتش در شرکت استاندارد اویل (Standard Oil) رسید.

ادامه مطلب

نظریه سقلمه

نظریه سقلمه را بشناسید نظریه ای اقتصادی, حاصل پیوند علوم اجتماعی و روانشناسی

ادامه مطلب